Oferta
Zakres świadczonych przez nas usług obejmuje m.in.:
- Analizę potrzeb Klienta
- Analizę uwarunkowań technicznych, biznesowych i formalnych
- Określenie budżetu i wstępnego harmonogramu wdrożenia
- Określenie warunków dostawy
- Zarządzanie procesem wdrożenia
- Odbiór powdrożeniowy
- Audyt przedwdrożeniowy
- Audyt powdrożeniowy
- Wsparcie w utrzymaniu środowiska teleinformatycznego
- Realizację usług w oparciu umowę zawierającą SLA
Zmiany technologiczne, postępujące coraz większe zapotrzebowanie na usługi oraz specjalizacja dostawców rozwiązań sprawiają, że procesy nabywania usług takich jak VoIP i infrastruktury ICT, takich jak centrale telefoniczne czy serwery telekomunikacyjne wymagają specjalistycznej wiedzy i doskonałej orientacji w rynku. Zmiany te stają się coraz większym wyzwaniem dla wszystkich aktywnych graczy rynkowych oraz potencjalnych inwestorów, dlatego przy podejmowaniu decyzji warto skorzystać z pomocy naszych ekspertów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku proponujemy rozwiązania, w których nie muszą Państwo dokonywać zakupu rozwiązań telekomunikacyjnych. Po prostu je Państwu wynajmiemy. Zapraszamy do współpracy.
Centrale telefoniczne - dostawa i instalacja
Naprawa central telefonicznych
- Slican
- Platan
- Digitex
- Elnix
- DGT
- Micronet
- Mikrotel
- Panasonic
- Samsung
- Elmeg
- Karel
- Siemens Hicom 150
Call Center dla małych i średnich firm
Oferujemy kompleksowe rozwiązanie problemów telekomunikacyjnych dla małych, średnich i dużych firm dostosowane do wielkości firmy oraz rodzaju prowadzonej działalności.
Proponujemy:
- centrale telefoniczne analogowe
- centrale telefoniczne cyfrowe
- centrale telefoniczne ISDN
- centrale telefoniczne VoIP
- doradztwo przy wyborze optymalnych usług i taryf telekomunikacyjnych poparte wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej i praktyczną wiedzą na temat skuteczności różnych rozwiązań technicznych
- serwis gwarancyjny
- serwis pogwarancyjny
W zależności od potrzeb Klienta dobieramy optymalne konfiguracje oraz wyposażenie dodatkowe central telefonicznych.
Nagrywanie rozmów telefonicznych telefon Panasonic Nagrywanie rozmów telefonicznych może odbywać się:
w tradycyjnych rejestratorach rozmów - są to specjalne urządzenia dołączane do linii telefonicznych lub jako tzw. przystawki do central telefonicznych
poprzez moduły nagrywające wbudowane w centrale telefonicze - jest to rozwiązanie nowocześniejsze i bardziej funkcjonalne ze względu na bardziej elastyczne zarządzanie nagrywaniem oraz możliwość podawania komunikatów (zapowiedzi) informujących o nagrywaniu przed rozpoczęciem połączenia.
Oprócz treści rozmowy pamiętane są także: czas zdarzenia i numer rozmówcy (miejski, wewnętrzny). Odsłuchiwanie rozmów odbywa się za pomocą programu komputerowego dostarczanego w komplecie z urządzeniem nagrywającym. Dla poszczególnych użytkowników możliwe jest różnicowanie uprawnień do: odsłuchiwania, kopiowania i kasowania nagrań.
Wybór urządzeń do nagrywania zależy od:
- ilości linii telefonicznych, które chcemy nagrywać
- rodzaju linii (analogowa czy cyfrowa; miejska czy wewnętrzna)
- konkretnego przeznaczenia np. cele szkoleniowe (nagrywanie okazjonalne, włączane przez użytkownika), dokumentacja zgłoszeń (nagrywanie ciągłe w trybie automatycznym z zablokowanym kasowaniem nagrań przez użytkownika)
- wymagań dot. archiwizowania nagrań
Nagrywanie rozmów radiotelefonicznych realizowane jest w tradycyjnych rejestratorach rozmów. Wybór urządzeń zależy od typu posiadanego radiotelefonu.
Dotychczas instalowaliśmy systemy nagrywania rozmów dla:
- służby ratownicze (Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna) - do dokumentowania zgłoszeń i przebiegu akcji ratowniczych
- przychodnie i ośrodki zdrowia - do dokumentowania zgłoszeń od pacjentów
- firmy ochroniarskie - do nagrywania zgłoszeń
- firmy handlowe - do monitorowania pracy handlowców i szkolenia nowych pracowników
- działy serwisu - do dokumentowania zgłoszeń serwisowych związanych z wyjazdami serwisantów
- telefoniczna obsługa klienta - do nagrywania zgłoszonych reklamacji
Telefonia VoIP
Telefonia VoIP nazywana jest również telefonią internetową. Oparta jest na przesyłaniu głosu poprzez łącze internetowe. Operatorzy VoIP, ponieważ nie muszą ponosić kosztów związanych z utrzymaniem specjalistycznej infrastruktury sieciowej, oferują stosunkowo niskie ceny połączeń (zwłaszcza w porównaniu ze zwykłymi operatorami sieci telekomunikacyjnych).
Korzyści wynikające z zastosowania telefonii VoIP:
- Optymalne dopasowanie zakresu nabywanych usług do Twoich potrzeb
- Efektywne wykorzystanie środków budżetowych
Nowość w naszej ofercie !!!
Nie kupuj! Wynajmij! Sam zdecyduj co dalej...