[email protected] +48 58 76 22 400

Oferta


Rozwiązania Telekomunikacyjne

Wsparcie w nabywaniu usług telekomunikacyjnych i infrastruktury

Oferujemy Państwu kompleksowe wsparcie rozwiązań teleinformatycznych (systemów wideokonferencyjnych, telefonii VoIP i innych) w obszarze infrastruktury, aplikacji i usług, poczynając od zaprojektowania, wdrożenia i utrzymania rozwiązań. Doświadczenie i znajomość rynku dostawców rozwiązań teleinformatycznych (centrale telefoniczne, serwery telekomunikacyjne, itp.) oraz posługiwanie się najlepszymi światowymi praktykami przekładają się na wymierne korzyści dla naszych Klientów.

Zakres świadczonych przez nas usług obejmuje m.in.:

  • Analizę potrzeb Klienta
  • Analizę uwarunkowań technicznych, biznesowych i formalnych
  • Określenie budżetu i wstępnego harmonogramu wdrożenia
  • Określenie warunków dostawy
  • Zarządzanie procesem wdrożenia
  • Odbiór powdrożeniowy
  • Audyt przedwdrożeniowy
  • Audyt powdrożeniowy
  • Wsparcie w utrzymaniu środowiska teleinformatycznego
  • Realizację usług w oparciu umowę zawierającą SLA

Zmiany technologiczne, postępujące coraz większe zapotrzebowanie na usługi oraz specjalizacja dostawców rozwiązań sprawiają, że procesy nabywania usług takich jak VoIP i infrastruktury ICT, takich jak centrale telefoniczne czy serwery telekomunikacyjne wymagają specjalistycznej wiedzy i doskonałej orientacji w rynku. Zmiany te stają się coraz większym wyzwaniem dla wszystkich aktywnych graczy rynkowych oraz potencjalnych inwestorów, dlatego przy podejmowaniu decyzji warto skorzystać z pomocy naszych ekspertów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku proponujemy rozwiązania, w których nie muszą Państwo dokonywać zakupu rozwiązań telekomunikacyjnych. Po prostu je Państwu wynajmiemy. Zapraszamy do współpracy.

Centrale telefoniczne - dostawa i instalacja

Naprawa central telefonicznych

  • Slican
  • Platan
  • Digitex
  • Elnix
  • DGT
  • Micronet
  • Mikrotel
  • Panasonic
  • Samsung
  • Elmeg
  • Karel
  • Siemens Hicom 150

Call Center dla małych i średnich firm

Oferujemy kompleksowe rozwiązanie problemów telekomunikacyjnych dla małych, średnich i dużych firm dostosowane do wielkości firmy oraz rodzaju prowadzonej działalności.

Proponujemy:

  • centrale telefoniczne analogowe
  • centrale telefoniczne cyfrowe
  • centrale telefoniczne ISDN
  • centrale telefoniczne VoIP
  • doradztwo przy wyborze optymalnych usług i taryf telekomunikacyjnych poparte wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej i praktyczną wiedzą na temat skuteczności różnych rozwiązań technicznych
  • serwis gwarancyjny
  • serwis pogwarancyjny

W zależności od potrzeb Klienta dobieramy optymalne konfiguracje oraz wyposażenie dodatkowe central telefonicznych.

Nagrywanie rozmów telefonicznych telefon Panasonic Nagrywanie rozmów telefonicznych może odbywać się:

w tradycyjnych rejestratorach rozmów - są to specjalne urządzenia dołączane do linii telefonicznych lub jako tzw. przystawki do central telefonicznych

poprzez moduły nagrywające wbudowane w centrale telefonicze - jest to rozwiązanie nowocześniejsze i bardziej funkcjonalne ze względu na bardziej elastyczne zarządzanie nagrywaniem oraz możliwość podawania komunikatów (zapowiedzi) informujących o nagrywaniu przed rozpoczęciem połączenia.

Oprócz treści rozmowy pamiętane są także: czas zdarzenia i numer rozmówcy (miejski, wewnętrzny). Odsłuchiwanie rozmów odbywa się za pomocą programu komputerowego dostarczanego w komplecie z urządzeniem nagrywającym. Dla poszczególnych użytkowników możliwe jest różnicowanie uprawnień do: odsłuchiwania, kopiowania i kasowania nagrań.

Wybór urządzeń do nagrywania zależy od:

  • ilości linii telefonicznych, które chcemy nagrywać
  • rodzaju linii (analogowa czy cyfrowa; miejska czy wewnętrzna)
  • konkretnego przeznaczenia np. cele szkoleniowe (nagrywanie okazjonalne, włączane przez użytkownika), dokumentacja zgłoszeń (nagrywanie ciągłe w trybie automatycznym z zablokowanym kasowaniem nagrań przez użytkownika)
  • wymagań dot. archiwizowania nagrań

Nagrywanie rozmów radiotelefonicznych realizowane jest w tradycyjnych rejestratorach rozmów. Wybór urządzeń zależy od typu posiadanego radiotelefonu.

Dotychczas instalowaliśmy systemy nagrywania rozmów dla:

  • służby ratownicze (Pogotowie Ratunkowe, Straż Pożarna) - do dokumentowania zgłoszeń i przebiegu akcji ratowniczych
  • przychodnie i ośrodki zdrowia - do dokumentowania zgłoszeń od pacjentów
  • firmy ochroniarskie - do nagrywania zgłoszeń
  • firmy handlowe - do monitorowania pracy handlowców i szkolenia nowych pracowników
  • działy serwisu - do dokumentowania zgłoszeń serwisowych związanych z wyjazdami serwisantów
  • telefoniczna obsługa klienta - do nagrywania zgłoszonych reklamacji

Telefonia VoIP

Telefonia VoIP nazywana jest również telefonią internetową. Oparta jest na przesyłaniu głosu poprzez łącze internetowe. Operatorzy VoIP, ponieważ nie muszą ponosić kosztów związanych z utrzymaniem specjalistycznej infrastruktury sieciowej, oferują stosunkowo niskie ceny połączeń (zwłaszcza w porównaniu ze zwykłymi operatorami sieci telekomunikacyjnych).

Korzyści wynikające z zastosowania telefonii VoIP:

  • Optymalne dopasowanie zakresu nabywanych usług do Twoich potrzeb
  • Efektywne wykorzystanie środków budżetowych

Nowość w naszej ofercie !!!

Nie kupuj! Wynajmij! Sam zdecyduj co dalej...

Kontakt

Adres

ul. Kartuska 422A, 80-125 Gdańsk

Godziny otwarcia

PN-PT 8-16

Numer telefonu

+48 58 76 22 400